You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 6 Next »

Vraag 1;
Heeft u voor bovenstaande componenten een prioritisering? welke onderdelen zijn het meeste van belang in het hr portaal?

Vraag 2;
Wat is de schaal waar we op kunnen rekenen? Gaat het om een limiet van 10, 100, 1000 mensen?

Vraag 3;
Heeft u al voorbeelddata die tijdens de implementatie van het portaal als referentie kan worden aangehouden?

-- Hoe ziet de huidige informatiestructuur eruit? Waar moet de data vandaan komen?

Vraag 4;
Heeft u al iets in gedachte voor de front-end van het portaal? zijn er bijvoorbeeld mockups beschikbaar?

Vraag 5;
Heeft u zelf al een API waarvan wij gebruik maken?

Vraag 6;

Zijn er mensen met vaste plekken op het kantoor? Of werken jullie met flexwerkplekken?

Vraag 7;

Hoe ziet een flexwerkplekken schema er uit? Heeft u een voorbeeld hiervan

Vraag 8;

Welke gegevens zijn er nodig voor een declaratie?

Vraag 9;

is er een tabel of overzicht waar de declaratiemogelijkheden op staan? (percentages, vervoersmiddelen etc etc)

Vraag 10:

Moeten de optie er zijn om reiskosten gelijk te declareren wanneer een werknemer een werkplek reserveerd?

Vraag 11:

Krijgen wij toegang tot, of een eigen instantie van slack om zoals in de opdracht werd aangegeven een bericht te sturen voor goed/afkeuring?

Vraag 12:

Hoe zit het met een key voor de API, de google maps API kost geld en de ANWB API is lastig te vinden. Is er toevallig een key beschikbaar of moeten wij een alternatief zoeken?








  • No labels