Contact: Barbara Engel - Barbara.Engel@infosupport.com

Opdracht

Bij het verwerken van een transactie gaat het om veel gegevens. Denk hierbij aan NAW-gegevens van een reiziger, de locatie van het inchecken/uitchecken, de vervoerder en het saldo van de reiziger.

Krijgen jullie het voor elkaar om op een overzichtelijke manier de reisgeschiedenis te tonen? De reisgeschiedenis gaat over miljoenen transacties. Desondanks wil een reiziger niet uren wachten totdat alle informatie verzameld is. Uiteindelijk is de wens dat reizigers, middels jullie applicatie, op een intuïtieve manier tot maximaal 24 maanden terug hun reisgeschiedenis kunnen bekijken. Naast de reisgeschiedenis geven jullie inzicht in de NAW-gegevens en het reissaldo. Het is wenselijk dat de NAW-gegevens door de reiziger bewerkt kunnen worden. Nieuwe transacties die binnen komen moeten binnen vijf minuten binnen jullie systeem verwerkt zijn.

Wij zijn benieuwd welke creatieve en innovatieve oplossingen jullie kunnen verzinnen en toepassen.

Technische Constraints/ Wensen

  • Geen


  • No labels