Contact: Evelien.Frederiks@infosupport.com, Remco.Eerden@infosupport.com
Context
Kennis is een belangrijke pijler voor Info Support. Elke woensdagavond verzorgt het Info Support Kenniscentrum de zogenaamde Info Support Kennis Avond (ISKA). Daarin houden collega's lezingen over actuele ontwikkelingen met betrekking tot IT-producten en -technologieën.
Probleemstelling
Het proces rondom de ISKA’s is nu niet heel efficiënt. Wekelijks wordt er een mail verstuurd vanuit het Kenniscentrum van Info Support met daarin de lezingen die die week gegeven worden. Collega's kunnen zich per mail aanmelden voor een lezing en aangeven of ze mee willen eten voorafgaand aan de lezing. Gedurende de lezing gaat er een papieren lijst rond waarin de aanwezige collega's zich aanwezig melden en na afloop van de lezing vraagt de spreker meestal om feedback via een digitaal kanaal. Lezingen die opgenomen zijn, kunnen teruggekeken worden via YouTube. Kortom, op dit moment ontbreekt er één gebundeld overzicht van de ISKA's en alle processen die daarbij horen.
Opdracht
Ontwikkel een Xamarin.Android applicatie waarin alle informatie omtrent de ISKA’s inzichtelijk zijn en waarmee collega's zich aan kunnen melden d.m.v. bijvoorbeeld QR-codes of NFC, feedback kunnen geven, lezingen terug kunnen kijken etc. Er is een API beschikbaar in Microsoft Azure die de benodigde data ontsluit en waar de mobiele applicatie op aangesloten dient te worden.
Technieken
C# .NET - Xamarin.Android