Met ruim 6,6 miljoen bezoekers per maand via Telefoonboek.nl, Openingstijden.com, Beste.nl, Places.nl, Antwoordservice 1822.nl en de Telefoonboek App, is Telefoonboek één van de grootste online bedrijvengidsen van Nederland. Via advertentiepakketten biedt Telefoonboek ondernemers de mogelijkheid om gevonden te worden op internet, om zo meer nieuwe klanten te trekken. Kijk voor meer informatie op: www.telefoonboek.nl, www.openingstijden.com, www.beste.nl, www.places.nl en www.1822.nl. Telefoonboek biedt voor studenten de kans om bij gevestigde websites en een groeiend bedrijf mee te bouwen aan innovatieve ontwikkelingen.

Wij werken samen met 20 medewerkers. We hebben een Salesteam, een Developmentteam en een Online- Marketingteam. Wij zijn gevestigd in het centrum van Nijmegen en goed bereikbaar met zowel eigen als openbaar vervoer.

Scrum methodiek

Bij Telefoonboek werken we volgens de Scrum methodiek. Hierbij werken we in zogenaamde Sprints, korte periodes waarin we telkens onderdelen van het project proberen af te ronden. Wekelijks hebben we een planning meeting, waarin we de werkzaamheden voor die periode gezamenlijk inschatten met behulp van story points. Aan het eind van elke sprint houden we een review waarin we een demo tonen van het opgeleverde werk.

Context
Voor ons product Places Antwoordservice willen wij graag een module in de vorm van een online afspraken tool toevoegen. Bij Places Antwoordservice nemen wij telefoongesprekken aan van andere bedrijven. Met een online afspraken tool zouden we naast de telefoonservice ook afspraken voor onze klanten kunnen inboeken.

Opdracht
De online afspraken webapplicatie dient te bestaan uit een aantal onderdelen. Vanuit de kant van onze klant zijn er twee onderdelen, namelijk ‘beheren’ en ‘tonen’. Onder ‘beheren’ kan de klant de namen en beschikbaarheid op dagniveau van medewerkers toevoegen, producten/diensten aanmaken en type afspraken vastleggen. Onder ‘tonen’ kan de klant het afsprakenoverzicht bekijken en ook afspraken maken, wijzigen en verwijderen.

Onze eigen call agents dienen tevens toegang te krijgen tot het afsprakenoverzicht om daar afspraken te maken, te wijzigen of te verwijderen. Wanneer een afspraak is aangemaakt, gewijzigd of geannuleerd dient de klant van onze klant hiervan een bevestiging te krijgen via e-mail.

Begeleiding

Bij Telefoonboek BV sta je bij deze opdracht onder professionele begeleiding. Indien het product succesvol aangeleverd wordt, maken de studenten direct kans op een goed betaalde bijbaan binnen een professionele werkomgeving.

Keywords

  • Responsive webapplicatie
  • API
  • PHP
  • MySQL
  • No labels