Duur: 1.5 week


Algemeen: 

TaakUren
Klassendiagram begin maken3

Usecase: Beheren van competities

TaakUren
"Standaardgroepen" invulveld toevoegen aan view1
Repository functies voor automatisch maken van groepen2
Repository functies groepen testen2

Usecase: Beheren van competitiegroepen

TaakUren
Usecase functioneel testen1.5
Repository functies unittesten reviewen1

Usecase: Beheren van spelers in competitiegroep

TaakUren
Usecase functioneel testen1
Repository functies unittesten reviewen1

Usecase: Indeling genereren voor competitie

TaakUren
Meerkamp indelingssyteem onderzoeken4
Periodecompetitie indelingssyteem onderzoeken4
Toernooi indelingssyteem onderzoeken4
Fully dressed usecase maken4
System sequence diagram maken2
Sequence diagram maken4
Repository functies maken voor het toevoegen van rondes2
Repository functies unittesten4
Meerkamp indelingssyteem maken4
Toernooi indelingssyteem maken4
Periodecompetitie indelingssyteem maken4
Ronde entity maken2
Ronde DTO maken2
Klassendiagram bijwerken3
Indeling genereren voor competitie toelichten in SDD2


Usecase: Ronde resultaten invoeren

TaakUren
Fully dressed usecase maken3
FXML wireframe ontwerpen3
FXML view maken2
Controller functies maken4
FXML view stylen1
Repository functies maken4
Resultaat entity maken2
Resultaat DTO maken1
Repository functies unittesten3
Resultaat entity unittesten1
Ronde resultaten invoeren toelichten in SDD2
Usecase functioneel testen2
Klassendiagram bijwerken2


Usecase: Resultaat externe ronde invoeren

TaakUren
Fully dressed usecases maken2
FXML wireframe ontwerpen2
FXML view maken2
FXML view stylen1
Repository functies maken2
Repository functies unittesten3
Resultaat externe ronde invoeren toelichten in SDD2
Usecase functioneel testen2
Klassendiagram bijwerken1


  • No labels