Contact: j.van.den.udenhout@hp2consulting.nl
Beschrijving
Een bedrijf wilt graag een voorraadbeheersysteem waarbij er onderscheid moet worden gemaakt tussen consumenten en horecabedrijven. Er is dus een inlogfunctie nodig voor de horecabedrijven en indien er niet wordt ingelogd is de consumenten versie zichtbaar. Niet alleen de huidige voorraad moet worden weergegeven, maar ook de geschatte toekomstige voorraad. Er is een betalingssysteem nodig via iDeal. Automatische bevestiging van bestelling via mail is een verzoek (PDF – factuur).
Benodigdheden:
- Inlogfunctie voor horeca
- Consument ziet de normale pagina
- Horeca ziet aangepaste pagina
- Huidige voorraad weergeven per product
- Geschatte toekomstige voorraad weergeven per product
- Automatische aanpassing van huidige voorraad & toekomstige voorraad
- Voor ophaalpunt: dichtstbijzijnde op basis van postcode weergegeven
- Productenlijst inladen door Excel
- Filter voor producten e.d.
- Kortingscode; kan worden hergebruikt
- Automatische factuuropmaak