You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Current »

Bedrijfsbeschrijving

Avisi

Arnhem

http://www.avisi.nl

Gert-Jan van de Streek

Context

Avisi is in 2000 opgericht door studievrienden Barri, Jan en Gert-Jan. Alle drie waren in dienst bij een specialistisch IT-bedrijf dat werd overgenomen door een grote detacheerder. Snel daarna ging het over andere zaken dan de mensen of de inhoud van het vak. Mede vanuit de visie dat het ook echt anders kan, is Avisi opgericht. De drie oprichters wilden een softwarebedrijf waar ze zelf als medewerker met plezier zouden werken en besloten dat hun nieuwe onderneming ‘de mens’ en diens talent centraal zou stellen. 

Ons doel is niet per se om het grootste, maar wel het beste bedrijf te zijn. Dat begint met onze mensen: getalenteerde medewerkers met passie voor het vak. Om het beste uit onszelf te halen, creëren we voor iedere collega een optimale werkomgeving met de beste tooling en processen.

Bij Avisi vormen we kleine zelfstandige teams van software engineers. Deze teams kunnen zich volledig richten op de kwaliteit van hun werk en de wensen en verwachtingen van onze klant. We investeren in opleidingen, bezoeken en organiseren evenementen en steken veel tijd en energie in kennisdeling, met als doel voortdurend beter te worden.

Alles wat wij doen, doen wij met deze kernwaarden in ons achterhoofd:

  • Betrokkenheid
  • Kwaliteit
  • Respect
  • Innovatie
  • Resultaat

Opdracht

Voor de Hanzedagen in Doesburg moet er een mobiele applicatie komen waarmee de bezoekers makkelijke geïnformeerd kunnen worden. Dat geldt voor de aanloop naar het event toe, maar ook op de dag zelf. Bijvoorbeeld waar zijn er nog parkeerplaatsen beschikbaar? Andersom kan de applicatie gegevens verzamelen die voor de organisatie belangrijk zijn. Waar zijn momenteel de meeste (teveel) mensen en hoe kunnen we die door bijvoorbeeld push-berichten bewegen om ergens anders heen te gaan?

Keywords

  • Java
  • Webapplicatie





  • No labels