Contact: Maaike Kistemaker: mkistemaker@quintor.nl

Opdracht

Quintor is vaak te vinden op vakinhoudelijke beurzen, events en stagemarkten. Om niet alleen een algemeen verhaal te vertellen, maar ook een uitdaging te geven op het gebied waar we goed in zijn (coden), bieden we bezoekers een, coding challenge/game aan, waar ook een prijs mee te verdienen is. Het is natuurlijk leuk dit op papier te doen, maar het is ook handig om hier als Quintor een applicatie voor te hebben, die de bezoekers op hun mobiel kunnen uitvoeren met een dashboard die o.a. high scores aangeeft.

Technische Constraints/ Wensen

De drempel voor het gebruik van de applicatie door de bezoekers moet laag zijn. Het scannen van een QR code zou bijvoorbeeld voldoende moeten zijn. Het dashboard moet op een groot scherm real-time de high score en spelers informatie weergeven. De inrichting moet op locatie eenvoudig zijn.


Een webapplicatie lijkt dus voor beiden voor de hand te liggen.
Beide webapplicaties dienen via REST met een gemeenschappelijke backend te communiceren.

De webapplicatie zien wij graag in Angular, Polymer of React met JavaScript of TypeScript ontwikkeld.
De backend zien wij graag in Java met het Spring Framework ontwikkeld worden met data persistentie in een relationele database (MySQL). De backend applicatie dient in een Docker container gedeployed te worden.

Vanuit Quintor kunnen we hulp aanbieden voor Angular, Polymer, React, Spring en Docker wanneer het team dit nodig heeft.

 

  • No labels