You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Next »

  • Geen vaste dagen wanneer beschikbaar, gewoon in overleg.
  • Reactietijd in ieder geval binnen 24 uur à sneller over teams dan email.
  • Website is om data-log te bekijken, iig live data.
  • Applicatie moet een inlog hebben, later meerdere data log systemen, log in verbonden aan data log systeem.
  • Geen bepaalde features vanuit opdracht, die kunnen wij zelf uitdenken.
  • Data weergeven in bijvoorbeeld grafieken.
  • Van raspberry pi naar database (MySQL) en daarna naar Node-Red.
  • Wij kunnen direct vanuit de Database.
  • Data wordt 20x(?) per seconde verzonden.
  • Een sensor heeft een tabel, id timestamp en gegevens.
  • Auto heeft gps, 20x per seconde longitude, latitude, helling, versnelling, hoogte etc.
  • Applicatie en sensoren die we nu hebben is een relatief klein onderdeel van het geheel.
  • Documentatie etc is heel belangrijk.
  • Alle namen + mail doorsturen voor teams.
  • Alles in het Engels.
  • ESE map à Documents à Project Manual.
  • ESE map à Documents à Product Report à Analysis / Design.
  • Database opgezet via Node-Red, die code krijgen we.
  • Maandags op locatie werken.
  • 20x per seconden moet er live kunnen worden gekeken waar de auto is met welke gegevens.
  • Betrouwbaar gaat grotendeels over de gegevens, dit is belangrijker dan de snelheid.
  • Eventueel registreren voor fans en dergelijke die mee kunnen kijken na inlog.
  • Eventueel tijdens het racen de data open zetten.
  • 148484 hoofkleur en secondary = ? (krijgen we nog/zie documenten).
  • General à files à documents à templates (teams).
  • Alles moet makkelijk uitbreid baar te zijn.
  • Wheelspeed sensoren is de eerste sensor.
  • Data log system à dashboard in teams heeft ook veel info.
  • De sensoren die er nu in staan (teams) moeten er eigenlijk toch wel in.
  • c. nog geen info van gebruikers. Input is nu vooral van het team.
  • Data wordt opgeslagen in plain text.
  • Security is niet heel belangrijk, maar er is een stukje beveiliging nodig.
  • Wij kunnen er vanuit gaan dat er altijd een verbinding is tijdens een race.
  • No labels