2) Een onderbouwd oordeel over de kwaliteit van de geleverde deelproducten: |
|
3) Een onderbouwd oordeel over de kwaliteit van het eindproduct als geheel: |
|
4) Een evaluatie van de gehanteerde projectmethode: |
en vergelijking van het concrete project met de methode zoals beschreven in het PvA: werkte deze methode? Op welke punten wel/niet? Waarom? |
5) Een beschrijving van de rol(len) die je hebt gehad in het project waarin je inzichtelijk maakt: |
|
6) Een nadere toelichting op (zie projecthandleiding voor de competenties die in jouw semester moeten worden toegelicht) competenties waarin per competentie: |
|
7) Laat concreet zien hoe je gewerkt hebt aan je leerdoelen en hoe je gevorderd bent: |
|
8) Een conclusie die: |
|
9) De tekst voldoet aan de eisen zoals gesteld in de ICA-controlekaart en is maximaal 8 A4, of een vergelijkbare digitale hoeveelheid (dat is ca 4500 woorden, bijlagen niet meegerekend) |
10) Een bijlage, de factsheet, met daarin per competentie: (NB: dit is een van alle competenties, dus óók de links die je in het projectverslag hebt staan): |
|
Inleiding
- In eigen woorden een schets van de opdracht
- Jouw inhoudelijke uitdagingen incl. argumentatie
- Jouw leerdoel(en) incl. argumentatie
Het is de opdracht om een HR-portaal te ontwikkelen, het hoofddoel van het portaal is werkplaatsbezetting op te slaan, op basis opgeslagen gegevens wordt het declaratieformulier automatisch ingevuld. Daarnaast komen de mogelijkheden om verlofaanvragen te doen en handmatig te declaraties door te geven. Een van de inhoudelijke uitdagingen is kennis op doen van front-end technologie, het framework dat wij gaan gebruiken om het portaal te realiseren is Vue. Het is een framework dat is ontwikkeld door middel van JavaScript, van beide heb ik geen kennis bij aanvang van het project. Het is nodig om onderzoek te doen naar front-end technologie om mijn kennis uit te breiden op dit gebied. Voor het project heb ik twee leerdoelen, de eerste is dat ik de stappen ga visualiseren die mogelijk nodig zijn om een bepaalde functionaliteit te realiseren voordat ik begin met coderen. Zo heb ik een beter beeld van de nodige stappen zodat ik overzicht kan houden over het geheel. Mijn andere leerdoel is dat ik ervoor wil zorgen dat er zo min mogelijk misverstanden zijn bij op te leveren producten, als er misverstanden zijn doordat verschillende personen aan een taak gaan werken kan het voorkomen dat er onduidelijkheden zijn die niet worden besproken. Hierdoor gaat er tijd verloren als het blijkt dat er onderling misverstand is en de implementaties van elkaar afwijken. In het kort samengevat ga ik werken aan mijn vaardigheden om nieuwe onderwerpen te leren en groepscommunicatie vaardigheden.
inleiding
STOP:
comm front→backend → START vooraf afspraken maken
FB voor mij: Denk van te voren wat is gaat doen, wat ik ben gaan doen → visualiseren
te lange discussie tijdens het planningspoker