Duur: 1 Week
Algemeen:
op in de service functies verwerken i.p.v. vanuit controller |
21 |
Layer pattern beter uitwerken |
4 Usecase: Beheren van competities Startrating opslaan
Functionele tests schrijven | 2 |
Testen van Repository | 4 |
Usecase: Toevoegen van groep aan competitie
Taak | Uren |
Fully dressed usecase maken | 2 |
FXML view |
ontwerpen3 | FXML view 4 | FXML view stylen | 4 functies functie voor update all maken |
4 functies testenfunctie voor update all unittesten | 3 |
Usecase functioneel testen | 2 |
Usecase: Beheren van competities
Taak | Uren |
---|
Functionele tests schrijven | 2 |
Klassendiagram bijwerken | 0.5Testen van Repository | 2 |
Feedback demonstratie 23 April verwerken | 3 |
Usecase: Toevoegen van spelers aan een competitiegroep Beheren van competitiegroepen
usecase 2 view wireframe ontwerpen | 3 |
FXML view maken |
442 |
Repository functies maken | 1 |
Competitiegroep entity maken | 1 |
Competitiegroep DTO maken |
4 testen3unittesten | 2 |
Competitiegroep enitity unittesten | 1 |
Beheren van competitiegroepen toelichten in SDD | 1 |
Usecase functioneel testen | 2 |
Klassendiagram bijwerken |
0.5 Usecase:Indeling genereren voor competitie Beheren van spelers in competitiegroep
usecase maken2 | System sequence diagram Sequence diagram maken | 3 view wireframe ontwerpen | 3 |
FXML view maken |
442 |
Repository functies maken | 1 |
Competitiegroepspeler entity maken | 1 |
Competitiegroepspeler DTO maken |
4 testen3unittesten | 2 |
Competitiegroepspeler entity unittesten | 2 |
Beheren van spelers in competitiegroep toelichten in SDD | 2 |
Usecase functioneel testen | 2 |
Klassendiagram bijwerken |
0.5 | ...