Duur: 1 Week
Algemeen:
op in de service functies verwerken i.p.v. vanuit controller | 1 |
Layer pattern beter uitwerken | 2 |
Usecase: Startrating opslaan
Taak | Uren |
---|
Usecasemodel updaten | 1 |
Fully dressed usecase maken | 2 |
FXML view maken | 1 |
Repository functie voor update all maken | 1 |
Repository functie voor update all unittesten | 3 |
Usecase functioneel testen | 2 |
Usecase: Beheren van competities
Taak | Uren |
---|
Functionele tests schrijven | 2 |
Testen van Repository | 2 |
Feedback demonstratie 23 April verwerken | 3 |
Usecase: Toevoegen Beheren van groep aan competitiecompetitiegroepen
usecase view wireframe ontwerpen | 3 |
FXML view maken | 2 |
FXML view stylen | 2 |
Repository functies maken |
Repository functies testen1 |
Competitiegroep entity maken | 1 |
Competitiegroep DTO maken | 1 |
Repository functies unittesten | 2 |
Competitiegroep enitity unittesten | 1 |
Beheren van competitiegroepen toelichten in SDD | 1 |
Usecase functioneel testen | 2 |
Klassendiagram bijwerken | 2 |
Usecase: Toevoegen Beheren van spelers aan een in competitiegroep
usecase view wireframe ontwerpen | 3 |
FXML view maken | 2 |
FXML view stylen | 2 |
Repository functies maken | 1 |
Repository functies testenCompetitiegroepspeler entity maken | 1 |
Competitiegroepspeler DTO maken | 1 |
Repository functies unittesten | 2 |
Competitiegroepspeler entity unittesten | 2 |
Beheren van spelers in competitiegroep toelichten in SDD | 2 |
Usecase functioneel testen | 2 |
Klassendiagram bijwerken | 2 |