...
Primary actor: Wedstrijdleider | |
Stakeholders and Interests: De wedstrijdleider, omdat de competities niet gespeeld zouden kunnen worden zonder dat er leden en gasten bekend zijn voor de indelingen. | |
Brief description: De wedstrijdleiders willen leden en gasten registreren binnen het systeem zodat zij ingedeeld kunnen worden binnen competities en toernooien | |
Preconditions: De wedstrijdleider heeft KlukKluk geopend en heeft het hoofdscherm open. | |
Postconditions (Success Guarantee): De wedstrijdleider heeft een nieuw lid geregistreerd. | |
Main Success Scenario (Basic Flow): | |
Actor Action | System Responsibility |
1. De wedstrijdleider klikt op de spelerslijst knop. 3. De wedstrijdleider klikt op de speler toevoegen knop. 5. De wedstrijdleider vult de naam en de huidige rating van het nieuwe speler in. 6. De wedstrijdleider selecteert type en voegt de nieuwe speler toe. |
4. Systeem toont de voornaam, achternaam en de rating van gasten. Invulvelden voor een nieuwe speler worden ook getoond. 7. [type = gast] Systeem registreert de nieuwe gast. |
Extensions (Alternative Flow): Type is lid. | |
6a. De wedstrijdleider vult de datum van lidmaatschap in en voegt het nieuwe lid toe. | 7a. Systeem registreert het nieuwe Lid. |
...
Primary actor: Wedstrijdleider | ||
Stakeholders and Interests: De wedstrijdleider, omdat de inactieve spelers uit de spelerslijst moeten kunnen gehaald worden. | ||
Brief description: De wedstrijdleiders willen spelers kunnen verwijderen omdat zij niet meer actief zijn bij de vereniging. | ||
Preconditions: De wedstrijdleider heeft KlukKluk geopend en heeft het hoofdscherm open. | ||
Postconditions (Success Guarantee): De wedstrijdleider heeft een speler verwijderd. | ||
Main Success Scenario (Basic Flow): | ||
Actor Action | System Responsibility | |
1. De wedstrijdleider klikt op de spelerslijst knop 3. De wedstrijdleider klikt op de speler toevoegen verwijderen knop. 5. De wedstrijdleider vult de naam, datum van lidmaatschap en de huidige rating van het nieuwe lid in en voegt hem toe.selecteert een speler om te verwijderen en klikt op de knop. 7. De wedstrijdleider bevestigt de keuze | 4. Systeem toont de voornaam, achternaam en de rating van gasten. Invulvelden voor een nieuwe speler worden ook getoondhetzelfde als bij stap 2 met een knop met een rood kruis bij elke speler. 6. Systeem registreert het nieuwe lid. | |
Extensions (Alternative Flow): Het nieuwe lid is al bekend als gast | ||
5a. De wedstrijdleider kiest de juiste gast en gaat verder. | 6. | |
Extensions (Alternative Flow): Het nieuwe lid is een gast. | ||
toont een confirmatie scherm of de gebruiker het zeker weet. 8. Systeem verwijderd de gekozen speler | 5b. De wedstrijdleider vult de naam en de huidige rating van het nieuwe lid in en voegt hem toe | 6b. Systeem registreert de nieuwe gast. |
System Sequence Diagram (optional)
...