Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

In dit hoofdstuk leg ik uit welke beslissingen ik heb genomen die hebben gezorgd voor een actieve bijdragen van dit project. Hierbij wordt gekeken naar welke overwegingen ik heb gemaakt en of deze beslissingen juist waren.

Competentie OOSE P-

...

Ik heb onderzoek gedaan naar het hashen van een wachtwoord. Hierdoor heb ik gezorgd dat de login functie veiliger is. Sommige tools om wachtwoorden te hashen zijn niet goed om toe te passen op de applicatie.
Door hier onderzoek naar te doen heb ik ervoor gezorgd dat Regterschot Racing een veilige manier heeft gekregen om in te loggen en het wachtwoord op te slaan. Deze implementatie was ook makkelijk toe te passen, aangezien
andere groepsleden al hebben gewerkt met deze tool. Dit was dus een goede implementatiekeuze geweest. Zie factsheet P-03.

Competentie OOSE P-04: Het documenteren en ontwerpen van de software, met behulp van UML-diagrammen.

Voor de login functie heb ik de system sequence diagram opgesteld en de normale sequence diagram gemaakt. Deze sequence diagrammen dienen als uitleg van de code.

Competentie OOSE P-05: De student implementeert een gedistribueerd systeem, evalueert het ontwerp en de realisatie en zorgt voor traceerbaarheid tussen dit en de functionele en niet functionele eisen.


Competentie OOSE P-07: De student bewaakt de kwaliteit van de software door reviews en gestructureerd testen.

Leerdoelen

Voor dit project bedenk ik een aantal leerdoelen waar ik mij aan wil houden. In dit hoofdstuk behandel ik de opgestelde leerdoelen en situatiebeschrijvingen. Als laatst laat ik mijn kernkwadranten zien voor dit project.

...