...
Hieronder staan twee kernkwadranten. Dit zijn eigenschappen van mij wat ik niet heb aangeleerd, maar vormen op basis van mijn persoonlijkheid.
Kernkwaliteit | Valkuil | |
---|---|---|
Zelfstandig | > | Eenzaam |
/\ | \/ | |
Teamwerk | < | Afhankelijk |
Allergie | Uitdaging |
Kernkwaliteit | Valkuil | |
---|---|---|
Luisteren | > | Passiviteit |
/\ | \/ | |
Assertiviteit | < | Dominant |
Allergie | Uitdaging |
8 Conclusie
Tussentijds
We lopen momenteel goed op scheme om een net en functionerend eindproduct op te leveren. Ik verwacht dat Regterschot aan het einde een product hebben waar ze goed mee kunnen werken. Verder gaat het halen van de competenties goed en ik verwacht hier weinig tot geen problemen mee te krijgen. De competenties die nog open staan zijn dingen die ik nog in de komende weken zal kunnen behalen. Voor mijn leerdoelen ben ik er al wel mee bezig maar voor het opstaan als gespreksleider laten mijn groepsgenoten weten dat er nog meters te halen vallen.
Om dit te kunnen halen ga ik me tijdens de DSU's wat actiever opstellen om zo meer gehoord te worden.
Eind
9 Factsheet
Competentie | Activiteit 1 | Activiteit 2 | Activiteit 3 | Opemerkingen |
---|---|---|---|---|
OOSE P-01. De student voert een project uit op basis van Scrum en een plan van aanpak en evalueert en reflecteert hierop, opindividueel en projectniveau. | ||||
OOSE P-02. De student analyseert de eisen en wensen voor de software van een systeem, en documenteert deze in een Software Requirements Specification (SRS). | ||||
OOSE P-04. De student ontwerpt de software van een systeem en documenteert deze onder andere met behulp van UML diagrammen en decision templates in een Software Design Specification (SDD) | ||||
OOSE P-05. De student implementeert een gedistribueerd systeem, evalueert het ontwerp en de realisatie daarvan en zorgt voor traceerbaarheid daartussen en naar de functionele en niet-functionele eisen. | ||||
OOSE P-06. De student maakt gebruik van de aangereikte ontwikkeltools om het project te organiseren en bij te sturen en ondersteunt de leden van het ontwikkelteam bij hun taakuitoefening | ||||
OOSE P-07.De student |
bewaakt continu de kwaliteit van de software en het proces door o.a. reviews en gestructureerd testen en stuurt waar nodig bij. |