Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  • Minimaal 1 keer in de week de productowner erbij pakken om de laatste functionaliteit te kunnen laten zien, zodat hij ook meer enthousiast wordt van het product.
  • Als de gesprekken niet lukken om wat voor reden dan ook, stuur ik een korte heads-up met hoever we zijn en waar we momenteel mee bezig zijn.  

7.1. Kernkwadranten

Hieronder staan twee kernkwadranten. Dit zijn eigenschappen van mij wat ik niet heb aangeleerd, maar vormen op basis van mijn persoonlijkheid. 

Kernkwaliteit


Valkuil

Zelfstandig>Eenzaam
/\
\/
Teamwerk<Afhankelijk
Allergie
Uitdaging





Kernkwaliteit


Valkuil

Luisteren>Passiviteit
/\
\/
Assertiviteit<Dominant
Allergie
Uitdaging

8 Conclusie

Tussentijds

We lopen momenteel goed op scheme om een net en functionerend eindproduct op te leveren. Ik verwacht dat Regterschot aan het einde een product hebben waar ze goed mee kunnen werken. Verder gaat het halen van de competenties goed en ik verwacht hier weinig tot geen problemen mee te krijgen. De competenties die nog open staan zijn dingen die ik nog in de komende weken zal kunnen behalen. Voor mijn leerdoelen ben ik er al wel mee bezig maar voor het opstaan als gespreksleider laten mijn groepsgenoten weten dat er nog meters te halen vallen.

Om dit te kunnen halen ga ik me tijdens de DSU's wat actiever opstellen om zo meer gehoord te worden.

Eind



9 Factsheet

CompetentieActiviteit 1Activiteit 2Activiteit 3Opemerkingen
OOSE P-01. De student voert een project uit op basis van Scrum en een plan van aanpak en evalueert
en reflecteert hierop, opindividueel en projectniveau.




OOSE P-02. De student analyseert de eisen en wensen voor de software van een systeem, en
documenteert deze in een Software Requirements Specification (SRS).




OOSE P-04. De student ontwerpt de software van een systeem en documenteert deze onder andere
met behulp van UML diagrammen en decision templates in een Software Design Specification (SDD)




OOSE P-05. De student implementeert een gedistribueerd systeem, evalueert het ontwerp en de
realisatie daarvan en zorgt voor traceerbaarheid daartussen en naar de functionele en niet-functionele
eisen.




OOSE P-06. De student maakt gebruik van de aangereikte ontwikkeltools om het project te organiseren
en bij te sturen en ondersteunt de leden van het ontwikkelteam bij hun taakuitoefening




OOSE P-07. De student kan zich zelfstandig verder verdiepen in de beroepstaak.