Nummer | Competentie | Link naar het product (JIRA taak) | Beschrijving eigen bijdrage | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | SRS opzetten | Product: https://confluenceoosevt.aimsites.nl/x/0p14EOOSE P-01 De student voert een project uit op basis van Scrum en een plan van aanpak en evalueert en reflecteert hierop, op individueel en projectniveau. | Gereviewed en hoofdstuk 5, 7 en 8 gemaakt. In hoofdstuk 7 is te zien dat ik een scrummaster was in de eerste periode. Ik heb de daily standups van de eerste sprint gehouden. In het IPV is te zien dat ik deze taken uitgevoerd heb. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. | OOSE P-02 De student analyseert de eisen en wensen voor de software van een systeem, en documenteert deze in een Software Requirements Specification (SRS). | Inleiding gemaakt voor het SRS | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23. | OOSE P-03 De student onderzoekt voor het project relevant (technologie)keuzes en rapporteert hierover gestructureerd. | Product: JIRA: | In het SDD heb ik in login 1.3 genoteerd waarom ik gekozen heb voor Argon2 als | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. | OOSE P-04 De student ontwerpt de software van een systeem en documenteert deze onder andere met behulp van UML diagrammen en decision templates in een Software Design Specification (SDD). | Product: | SDD opzetten | Product: https://confluenceoosevt.aimsites.nl/x/y514E
| Introductie gemaakt voor SDD en verantwoording voor password hashing gemaakt. | Voor login heb ik het sequence diagram en system diagram gemaakt. De uitleg hiervan heb ik ook gegeven. Het design class diagram heb ik aangevuld met de login functie en databaseconnectie. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. | OOSE P-05 De student implementeert een gedistribueerd systeem, evalueert het ontwerp en de realisatie daarvan en zorgt voor traceerbaarheid daartussen en naar de functionele en niet-functionele eisen. | Product: | 3. | Login opzetten | Product: zie Bitbucket login/feature
| Zorgen dat er ingelogd kan worden met de database. De code heb ik voor een deel ook samen met Sem opgezet. Bij deze code heb ik ook gezorgd voor het opzetten van het systeem. (gitignore, beans.xml, injections). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. | OOSE P-06 De student past de aangereikte ontwikkeltools om het project te organiseren toe. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47. | OOSE P-07 De student bewaakt continu de kwaliteit van de software en het proces door o.a. reviews en gestructureerd testen en stuurt waar nodig bij. | Product: JIRA:
| Ik had het data transfer verslag verbeter tijdens mijn review. Door dit te verbeteren, zorg ik ervoor dat de software niet verkeerd gemaakt wordt, als dit verslag niet klopt. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. | OOSE P-08 De student kan zich zelfstandig verder verdiepen in de beroepstaak. | Plan van Aanpak | Product: https://confluenceoosevt.aimsites.nl/x/x514E | Gereviewed en hoofdstuk 5, 7 en 8 gemaakt. | 5. | 6. | 7. | 8. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |