...
1) Een inleiding met: |
|
2) Een onderbouwd oordeel over de kwaliteit van de geleverde deelproducten: |
|
3) Een onderbouwd oordeel over de kwaliteit van het eindproduct als geheel: |
|
4) Een evaluatie van de gehanteerde projectmethode: |
|
5) Een beschrijving van de rol(len) die je hebt gehad in het project waarin je inzichtelijk maakt: |
|
6) Een nadere toelichting op (zie projecthandleiding voor de competenties die in jouw semester moeten worden toegelicht) competenties waarin per competentie: |
|
7) Laat concreet zien hoe je gewerkt hebt aan je leerdoelen en hoe je gevorderd bent: |
|
8) Een conclusie die: |
|
9) De tekst voldoet aan de eisen zoals gesteld in de ICA-controlekaart en is maximaal 8 A4, of een vergelijkbare digitale hoeveelheid (dat is ca 4500 woorden, bijlagen niet meegerekend) |
10) Een bijlage, de factsheet, met daarin per competentie: (NB: dit is een van alle competenties, dus óók de links die je in het projectverslag hebt staan): |
|
Individueel projectverslag_
OOSE-project – HR Portaal JDI
Thijmen Schoonbeek
11 mei 2022
OOSE-project groep Perlman
Opdrachtgever: JDI
Projectbegeleider: Jaap Papavoine
Professional skills begeleider: Sjir Schütt
Versie 1.0
1 INLEIDING
Schets van de opdracht en door wie het gebruikt gaat worden
1.1 Inhoudelijke uitdagingen
1.2 Leerdoelen
1.3 Leeswijzer
2 OORDEEL KWALITEIT GELEVERDE DEELPRODUCTEN
In dit hoofdstuk zal ik voor de deelproducten de kwaliteit beoordelen. Ik kijk in dit hoofdstuk dus terug op wat we als team hebben opgeleverd, en ik beoordeel of ik tevreden ben met het opgeleverde werk. Tegelijk laat ik aan de hand van deze beoordelingen zien dat ik over deze producten heb nagedacht en dat ik weet waar de sterke en zwakke punten van alle deelproducten binnen dit project liggen.
2.1 Deelproduct 1 - Plan van Aanpak
Een Plan van Aanpak is een essentieel onderdeel voor een succesvol project, omdat het team hierin van tevoren vastlegt hoe we alle onderdelen binnen het project zullen aanpakken en wat we van elkaar en van de opdrachtgever verwachten.
Ik ben heel tevreden over het opgeleverde Plan van Aanpak. Ik het PvA gecontroleerd op basis van de Toelichting van PvA 3.1. Alle onderdelen zijn aanwezig en volledig, en het plan geeft een duidelijk overzicht voor de opdrachtgever wat hij van ons team kan verwachten. Bij het groepsassesment over het Plan van Aanpak kwam ook naar voren dat het voor het hele team duidelijk was waar het PvA voor dient en wat de onderdelen inhouden. Los van een paar kleine feedbackpuntjes waren de projectbegeleiders ook zeer tevreden met ons opgestelde plan.
Er is wel één ding wat ik bij een volgende PvA anders zou aanpakken, en dat is de projectplanning. Tijdens het schrijven van ons PvA hebben we wat mij betreft niet genoeg tijd en aandacht in de projectplanning gestoken. We hebben in de planning ongeveer net zoveel moeite gestoken als de andere onderdelen (denk aan projectgrenzen, randvoorwaarden, etc) en hoewel deze onderdelen ook belangrijk zijn, vormt de planning echt de basis van dit project. De volgende keer zal ik bij het maken van een PvA dan ook voorstellen om als allereerste gezamenlijk goed de planning in te delen, voordat we ons op andere componenten focussen. Alhoewel de uiteindelijke planning een globaal overzicht geeft van het verloop van het project, kon er nog een stuk meer specifieke informatie bij zoals tussentijdse oplevermomenten. Ook waren sommige datums nog niet correct, maar dat is inmiddels helemaal bijgewerkt.
Behalve iets meer focus op de planning ben ik, nogmaals, heel tevreden met het opgeleverde plan.
2.2 Deelproduct 2 – Functioneel Ontwerp
2.3 Deelproduct 3 – Technisch Ontwerp
2.4 Deelproduct 4 – Code van de database
3 OORDEEL eindproduct
(kan dit al?)
4 Evaluatie PROJECTMETHODE
5 ROLLENBESCHRIJVING
6 Uitwerking COMPETENTIES
In dit hoofdstuk zal ik mijn competenties in detail aantonen aan de hand van situatiebeschrijvingen en voorbeelden in het project.
...
Ik kon op deze pagina de opmaak niet goed krijgen, dus ik lever het voor nu gewoon als een pdf op isas in.