...
Onderdeel 2 & 3) Oordelen over deelproducten eindproduct
tip 2)
A) Laat je deelproduct zien.
B) Vervolgens geef je aan dat het onderdeel goed is als het voldoet aan criteria X, Y, Z (criteria kunnen uit externe bronnen komen!!),
C) vervolgens geef je aan "ons product voldoet aan X,Z maar niet aan Y; Wees krititsch
Door aan te geven wat anders zou moeten of waardoor het beter aan de criteria voldoet.
D) kan je een goed onderbouwd oordeel geven. Geef dus een oordeel van O/V/G.
E) geef aan wat functionaliteit A beïnvloed op manier B
...
C) Situatiebeschrijving STARRT; Overal waar situatie staat. maak een STARRT formulier, dus volgens Sjir worden het er wel zeker ongeveer 6 bij het eindverslag
Starrt mag in tabelvorm maar de voorkeur gaat uit naar een lopend verhaal.
Onderdeel 6) Competenties
Verwijs naar factsheet. met een link naar het materiaal. Ook hier zijn situatie beschrijvingen ook van toepassing om je ontwikkeling aan te geven.
Onderdeel 7) Leerdoelen
A) geef een aanleiding voor het leerdoel; tekortkoming; kritiek uit je team; zelfreflectie uit vorig project; zelfkennis
B) Benoem gedragscompetenties; http://www.van-osch.com/lipoweb/opr0.htm lijsts met 35 competenties om naar te verwijzen
Nogmaals geen verbeterpunten is EEN ONVOLDOENDE
C) Theorie uit boek of web (APA), wat aansluit bij je leerdoel.
D) SMART acties opstellen 2 stuks per leerdoel
E) STARRT per actie