...
Verplaatsen naar ander hoofdstuk; Op basis van de tekst lijkt de me een onderdeel voor H3 of toch dit hoofdstuk zie laatste bulletpoint ~connor
Het front-end gedeelte realiseren op basis van Vue.js
Het backend gedeelte realiseren door middel van Java springboot
Organisatorische grenzen
...
Het project begint op 5-4-2022 (pregame) en de eerste sprint gaat beginnen op woensdag 13-4-2022. De opleverdatum is .... (OW7 zie planning). In totaal gaat het team werken in drie sprints, tijdens de sprints zijn de regels van SCRUM leidend. (Opdrachtgever mag sprintplanning niet aanpassen tussendoor) De laatste twee weken zijn gereserveerd om de eindpresentatie te maken en het softwarepakket te overhandigen en toe te lichten (Gaan we dit doen?).
Het ontwikkelteam is beschikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00, met uitzondering van vrije dagen (https://www.han.nl/studeren/jaarrooster/). Het team bestaat uit vijf ontwikkelaars (studenten). De ontwikkelaars hebben iedere week 40 uur om aan het project te werken. (Hieronder een overzicht waar alle uren heen gaan! moet nog worden verbeterd, dit is puur om een beeld te schetsen.)
40 uur beschikbaar 09:00 tot 5.
5 uur per week pauze
1.5 uur DSU per week
1 uur op de woensdagen in gesprek met begeleider (Jaapie)
4 uur per week om aan het verslag te werken vanaf sprint 1.
2 uur sprint planning om de week Dus 1 uur per week zeker kwijt aan de sprintplanningen.
1.5 uur per sprint om de sprint te reviewen
1.5 uur per sprint om een retrospective te houden
1 uur per sprint om met de opdrachtgever de nieuwe sprint in te delen.
Ergens tijd om met de opdrachtgever in gesprek te gaan??
Het komt erop neer dat er per sprint 25 uur per persoon overblijft om te werken een het product. In deze tijd gaat het team de bijbehorende documenten schrijven, software schrijven, teste, reviewen en overleggen.
Mocht het blijken dat het nodig is om dagelijks te overleggen dan, is de richtlijn dat er per persoon 4 uur per dag aan de producten gewerkt wordt. En in het gunstigste geval blijft er 5 uur over.
...