...
- Hoe lang duurt het project, dus wanneer houdt het op?
- Wat hoort inhoudelijk nét niet meer tot de opdracht? Bijvoorbeeld: ontwikkelen voor Windows, maar niet voor Linux; of wel een concept uitdenken, maar niet realiseren.
Het project begint op 5-4-2022 (pregame)
de eerste sprint gaat beginnen 13-4-2022
Het front-end gedeelte gaat het ontwikkelteam realiseren op basis van Vue.js
Het backend gedeelte realiseren door middel van Java springboot
Het op te leveren product wordt een Proof Of Concept (POC)
Randvoorwaarden
Succesvol zijn gaat maar zelden ‘zomaar’. Bij randvoorwaarden geef je SMART aan welke zaken door anderen voor jou geregeld moeten zijn zodat je zelf vlot door kunt werken. Denk bijvoorbeeld aan:
...
Hieronder staan de contactgegevens van het team vermeld inclusief studentnummer.
Naam | StudentNummer | Rol | |
---|---|---|---|
Niels van der Hoeven | N.vanderhoeven2@student.han.nl | 643459 | Scrum master |
Connor Newton | cm.newton@student.han.nl | 591671 | Kwaliteitsmanager |
Tobias Feld | tdw.feld@student.han.nl | 649385 | Product owner by proxy |
Thijmen Schoonbeek | t.schoonbeek@student.han.nl | 654632 | Planner |
Hieronder staan de contactgegevens van de de opdrachtgever en de andere stakeholders van het project.
Naam | Rol | |
---|---|---|
Jarno Eggink | j.eggink@jdi.nl | Opdrachtgever |
Jaap Papavoine | jaap.papavoine@han.nl | Projectbegeleider |
Sjir Schütt | sjir.schutt@han.nl | PS docent |
Planning
In dit hoofdstuk maak je een koppeling tussen de ontwikkelmethode en je activiteiten. Geef overzichtelijk weer wanneer de productopleveringen zijn, en wanneer belangrijke afspraken zijn. Zorg dat je ontwikkelmethode herkenbaar is in deze planning.
...