Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  • Hoe lang duurt het project, dus wanneer houdt het op?
  • Wat hoort inhoudelijk nét niet meer tot de opdracht? Bijvoorbeeld: ontwikkelen voor Windows, maar niet voor Linux; of wel een concept uitdenken, maar niet realiseren.


Het project begint op 5-4-2022 (pregame)

de eerste sprint gaat beginnen 13-4-2022

Het front-end gedeelte gaat het ontwikkelteam realiseren op basis van Vue.js

Het backend gedeelte realiseren door middel van Java springboot

Het op te leveren product wordt een Proof Of Concept (POC)

Randvoorwaarden

Succesvol zijn gaat maar zelden ‘zomaar’. Bij randvoorwaarden geef je SMART aan welke zaken door anderen voor jou geregeld moeten zijn zodat je zelf vlot door kunt werken. Denk bijvoorbeeld aan:

...

Hieronder staan de contactgegevens van het team vermeld inclusief studentnummer.

NaamEmailStudentNummerRol
Niels van der HoevenN.vanderhoeven2@student.han.nl643459Scrum master
Connor Newtoncm.newton@student.han.nl591671Kwaliteitsmanager
Tobias Feldtdw.feld@student.han.nl649385Product owner by proxy
Thijmen Schoonbeekt.schoonbeek@student.han.nl654632Planner


Hieronder staan de contactgegevens van de de opdrachtgever en de andere stakeholders van het project.

NaamEmailRol
Jarno Egginkj.eggink@jdi.nlOpdrachtgever
Jaap Papavoinejaap.papavoine@han.nlProjectbegeleider
Sjir Schüttsjir.schutt@han.nlPS docent

Planning

In dit hoofdstuk maak je een koppeling tussen de ontwikkelmethode en je activiteiten. Geef overzichtelijk weer wanneer de productopleveringen zijn, en wanneer belangrijke afspraken zijn. Zorg dat je ontwikkelmethode herkenbaar is in deze planning.

...