Notulen
Overzicht
Soort vergadering | Sprintreview |
Datum vergadering | 25-4-2022 |
Datum verslag | [kies een datum] |
Notulist | Connor Newton & Thijmen Schoonbeek |
Aanwezig | Perlman team & Wim |
Agendapunten
Agendapunt | Omschrijving |
---|---|
1 | Inleiding |
2 | meldingen |
3 | etc |
Notulen algemeen
Eerste indruk gegeven dat de er een aantal punten verkeerd zijn ingeschat. Hierdoor is er tijd verloren gegaan.
Overzichtslijst: zo goed als af. Tests moeten nog bijgewerkt worden
Auth: geheel af. Inloggen werkt en er is een implementatie met tokens.
Reserveren werkplekken: Mee bezig, deze taak wordt meegenomen naar de volgende sprint
aanmaken werkplekken: Half af.
Documentatie: Is redelijk op weg.
Demo:
Iedereen staat op thuis werken als er niks is ingevuld.
Reserveren: Geeft foutmeldingen. Implementatie backend.
Auth: Geen JWT? wel een custom token d.m.v. UUID.
Meedere locaties in een overzicht maken?
Knop voor locaties scrolbaar te maken?
Wim: meerdere locaties in een overzicht weergeven. Creaties liggen bij ons
Werkplekken hebben een capaciteit
Sprint doel Sprint 2:
Aanmaken werkplekken
Reserveren afronden
Aanmaken bedrijfslocaties
Declareren reiskosten - !Per maand → per dag van de maand opgeven of je thuis of op kantoor werkt, en ook of je nog andere kosten hebt gemaakt. De administratie wil een totaal overzicht onderaan de lijst hebben.
Planning moet overschrijfbaar zijn. Dus alle reserveringen moeten aanpasbaar zijn. In het geval dat een werknemer anders heeft gewerkt dan op de planning. Automatisch genereren o.b.v. de ingevulde bezetting
Reiskosten berekening: Als er kosten zijn dan kan JDI hier in bemiddelen
Wim → Vue pagina → Opgeven beschikbaarheid → invullen in het schema mogelijk maken i.p.v. met een pop-up. Doe dit erbij als we speling hebben in de sprintplanning
Sprint review 2 staat op 16 mei gepland tussen 2 en 3
--------------------------------------------
Notulen Thijmen, ongeorganiseert
Kort gezegd hoe sprint is gegaan- uitval door ziekte, niet alle tijden goed ingepland
Begonnen met sprint board laten zien
Beetje door de kaarten heen gegaan die al af zijn, authenticatie, overzicht
Demonstratie gegeven van de front-end van de site
Korte demo via postman voor het reserveren van de werkplek
Locatie/werkplek setup is prima zo, ff menuutje erbij dat je van locatie kunt switchen
Alles van deze sprint implementeren
Nieuwe onderdelen voor volgende sprint;
- Declareren afstanden -> per dag opgeven of je thuis/kantoor werkt of andere kosten hebt gemaakt, onderin moet totaal van kilometers + bedrag staan voor thuiswerkdagen (staat in het document wat is gestuurd)
- Reserveren plekken kan veranderen, dus reiskosten overzicht moet kunnen worden aangepast
- Reiskosten in de basis worden automatisch berekend op basis van de reserveringen
- Google map api implementeren -> als daar kosten aan zitten kunnen we even contact opnemen
Knop voor plek claimen gwn direct in het schema zetten, dat is wat makkelijker
Volgende is op 16de van mei, daarvoor hebben we een uitnodiging in de mail
Reserveren op datum ging mis → kijken wat daar fout gaat
---------------------------------------------
Notulen per agendapunt
Kop 3: Agendapunt 1: Inleiding
hier schrijf je wat er wordt verteld
Agendapunt 2: Meldingen
hier schrijf je nog wat text
Besluitenlijst
Betreft | Activiteit/besluit | Actie door | Deadline |
[tekst] | [tekst] | [naam] | <datum> |
[tekst] | [tekst] | [naam] | [tekst] |
Add Comment